• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • آنتونی دیویس توسط هواداران پلیکانز هو شد اما صلابت خود را از دست نداد

آنتونی دیویس توسط هواداران پلیکانز هو شد اما صلابت خود را از دست نداد

آنتونی دیویس ۴۱ امتیاز در بازگشت خود به نیو اورلینز پلیکانز بدست آورد و لس آنجلس لیکرز چهارشنبه شب با پیروزی ۱۱۴ بر ۱۱۰ مقابل نیو اورلنیز پلیکانز به نهمین پیروزی متوالی خود دست یافت.

درخشش آنتونی دیویس برابر پلیکانز

دیویس در پایان بازی اظهار داشت:

مشخصاً احساسات در این بازی بالا است اما موفق شدیم در این بازی پیروز شویم.

هواداران پرشور نیور اولینز پلیکانز آنتونی دیویس را در جریان معارفه بازیکنان هو کردند و هر وقت هم که توپ به دست او می‌رسید هو می‌شد. لبران جیمز ۲۹ امتیاز و ۱۱ پاس گل بدست آورد، ۱۵ امتیاز در کوارتر پایانی کسب کرد و کوزما نیز ۹ امتیاز از ۱۶ امتیاز خود را در این کوارتر ثبت کرد تا به لس آنجلس لیکرز کمک کنند تا ۱۰ امتیاز اختلاف خود را جبران کند. دیویس که ۷ سال اول دوران بازیگری‌اش را در نیو اورلنیز پلیکانز گذراند گفت:

همبازی‌های من مدام به من می‌گفتند، آنتونی! نگران هو شدن نباش. ما در این بازی پیروز خواهیم شد. ما به خاطر تو راهی را برای پیروزی خواهیم یافت.

کایل کوزما در ۱:۰۷ مانده به پایان بازی با پرتاب سه امتیازی خود موجب شد تا لیکرز با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۹ پیش افتد. وقتی جوش هارت یکی از ۲ پرتاب‌ آزاد خود را تبدیل به امتیاز کرد نتیجه ۱۱۱ بر ۱۱۰ شد. آلوین گنتری، سرمربی نیو اورلینز پلیکانز پس از پایان بازی گفت:

قصد داشتیم تا جی جی ردیک را اسکرین کنیم. اگر نشد، می‌خواستیم توپ را به برندون بسپاریم تا تلاش کند و دریبل بزند و موقعیت بسازد. آنتونی دیویس واقعاً بازی دفاعی فوق‌العاده‌ای انجام داد.

جرو هالیدی ۲۹ امتیاز و ۱۲ پاس گل بدست آورد و برندون اینگرام ۲۳ امتیاز و ۱۰ ریباند برای پلیکانز کسب کرد اما این تیم سومین باخت متوالی خود را متحمل شد. جرو هالیدی پس از پایان بازی گفت:

جو فوق‌العاده‌ای بود. فکر می‌کنم انرژی بالایی به ما تزریق شد. ما تا لحظات پایانی بازی شانس پیروزی برای خود قائل بودیم.

لس آنجلس لیکرز که در پایان کوارتر سوم با ۱۶ امتیاز از حریف خود عقب بود، در ابتدای کوارتر چهارم ۹ امتیاز متوالی کسب کرد و برتری نیو اورلینز را به ۱ امتیاز رساند. لیکرز با سومین پرتاب ۳ امتیازی کایل کوزما نتیجه را در امتیاز ۹۱ به تساوی کشاند. لبران جیمز در پایان بازی اظهار داشت:

هر زمانی که به مکان برجسته شدن خود برمی‌گردید، جایی که دوران بازیگری خود را از آنجا شروع کرده‌اید می‌خواهید خوب باشید و در بازی پیروز شوید. ما به عنوان برادران آنتونی دیویس این را می‌دانستیم و تلاش کردیم که این هدف او محقق شود.

آنتونی دیویس

لس آنجلس لیکرز بعد از گذشت ۵ دقیقه از بازی با امتیازآوری لبران جیمز اولین برتری امتیازی خود را به دست آورد. جیمز در این باره گفت:

کوارتر چهارم، زمان پیروزی برای من است. مهم نیست که چند امتیاز عقب باشید یا بازی چطور پیش برود. باور داشتم وقتی کوارتر چهارم شروع می‌شود می‌توانم اتفاقات جدیدی رقم بزنم.

دیویس اولین پرتاب خود را به دلیل هو شدن از جانب هواداران از دست داد اما باز هم با کسب ۲۷ امتیاز در نیمه اول، بیشترین امتیاز را در میان بازیکنانی کسب کرد که در اولین بازی مقابل تیم قبلی خود کسب می‌کنند. فرانک ووگل، سرمربی لس آنجلس لیکرز پس از پایان بازی گفت:

محیط دشواری را پیش رو داشتیم. هر وقت که او توپ را لمس می‌کرد در محاصره تعدادی از بازیکنان بود، سرمربی تیم حریف او را می‌شناخت. اما او به صداها توجهی نکرد و در این چالش سربلند شد.

نیو اورلینز پلیکانز به لطف ۱۰ پرتاب موفق از ۱۵ پرتاب جرو هالیدی در نیمه اول ۶۴ بر ۵۴ پیش افتاد و تا اوایل کوارتر چهارم برتری دو رقمی خود را با لیکرز حفظ کرد.

نکات بازی:

لس آنجلس لیکرز: ۸ پرتاب موفق از ۲۴ پرتاب سه امتیازی خود داشت و ۷ پرتاب آزاد از ۲۵ پرتاب آزاد خود را از دست داد. دوایت هاوارد در ۴ دانک و یک پرتاب آزاد ۹ امتیاز کسب کرد.

نیو اورلینز پلیکانز: آن‌ها ۱۷ پرتاب موفق از ۴۰ پرتاب ۳ امتیازی خود داشتند (۴۲.۵ درصد). جی جی ردیک ۵ پرتاب ۳ امتیازی موفق داشت و ۱۸ امتیاز کسب کرد. کندریک ویلیامز ۱۱ امتیاز بدست آورد.

بازی‌ بعدی:

لس آنجلس لیکرز: جمعه شب دو بازی خانگی خود را با دیدار مقابل واشنگتن ویزاردز آغاز خواهد کرد.

نیو اورلینز پلیکانز: جمعه شب مقابل اوکلاهاما سیتی تاندر صف‌آرایی کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *