• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • سؤال مهم این روزهای NBA؛ آیا آنتونی دیویس در لس آنجلس لیکرز خواهد ماند؟

سؤال مهم این روزهای NBA؛ آیا آنتونی دیویس در لس آنجلس لیکرز خواهد ماند؟

در میان هیاهوی همیشگی استادیوم استپلس سنتر و البته حضور ستارگانی مثل کانیه وست و جی زی و البته یک سال پس از ورود لبران جیمز به لس آنجلس بود که آنتونی دیویس هم وارد گود شد و توجهات را به خود جلب کرد.

احتمال جدایی آنتونی دیویس از لیکرز

اما حالا یک سؤال وجود دارد؛ اهمیت و وزن جایگاه دیویس در آینده تیم لس آنجلس لیکرز به چه صورت خواهد بود؟ این موضوع یکی بحث‌های داغ این روزها در کالیفرنیای جنوبی است. در تک‌تک محله‌های لس آنجلس سخت است که مکالمه‌ای در رابطه با برنامه‌های بلندمدت آنتونی دیویس انجام بشود و پیام نیز فقط بین افرادی که در آن گفتگو شرکت داشتند باقی بماند. حرف‌وحدیث مردم در شهر فرشتگان و همچنین شایعاتی که از NBA به گوش می‌رسد از تمایل برای تبدیل برنامه‌های دیویس به یک تأثیرگذاری بلندمدت در لیکرز حکایت دارند. درست است که لبران جیمز پادشاه لیکرز محسوب می‌شود اما پس از پشت سر گذاشتن ۱۷ سال از دوران حرفه‌ای دشوار خود، سخت است که بتوان تصور کرد دوره اوج لبران آنقدر طولانی خواهد شد که بتواند انتظار هواداران لیکرز از موفقیت‌های جدید تیم را که شامل قهرمانی در بیش از یک فصل می‌شود، برآورده کند.

اما از سوی دیگر، در مقابل جیمز آنتونی دیویس را داریم. یک جوان ابرستاره ۲۶ ساله که در تابستان آینده به یک بازیکن فری ایجنت تبدیل خواهد شد و نقش یک عنصر کلیدی برای موفقیت‌های احتمالی و مداوم لیکرز در آینده را بازی خواهد کرد. علیرغم آنکه مدیران تیم از ماندن دیویس در لس آنجلس اطمبنان دارند اما خود بازیکن چند ماه پیش حرف‌هایی به زبان آورده بود که به حضور وی در ترکیب فصل آینده تیم شیکاگو بولز اشاره داشت. دیویس گفته بود:

راستش را بخواهید هیچ‌چیز مثل بازی کردن در خانه نیست. من نمی‌دانم، منظورم این است که من سال آینده (۲۰۲۰) یک فری ایجنت خواهم بود و در ادامه خواهیم دید چه اتفاقی رخ می‌دهد. این یک احتمال است.

آنتونی دیویس

همانطور که خود دیویس گفت حضور او در شیکاگو بولز نیز یک احتمال است. جدی نگرفتن این حرف‌های دیویس و البته مقصدی به نام بولز آسان است و همچنین باید توجه داشت که در تابستان سال ۲۰۲۰ زمانی که مهلت انتقالات بازیکنان آزاد یا فری ایجنت از راه برسد، دیویس هم یک بازیکن مستحق قرارداد مکس خواهد بود. اما در سال‌های اخیر بارها دیده شده است بازیکنانی که مدیران و هواداران تیم‌ها تصور می‌کردند تیمشان را ترک نخواهند کرد راهی مجموعه جدیدی شده‌اند. مثال‌های آن عبارت‌اند از کوای لنارد در سن آنتونیو اسپرز، لامارکوس آلدریج در پورتلند تریل بلیزرز و لبران جیمز در کلیولند کاوالیرز (دوبار). پس حضور دیویس در لس آنجلس اثرات به خصوصی خواهد داشت.

اما از طرفی درباره خود بازیکن هم ابهاماتی وجود دارد: تاریخچه مصدومیت‌ها که شامل جدیدترین‌شان هم می‌شود، مصدومیتی که او را برای چهار بازی از میادین دور نگه داشت و آیا دیویس تمایل دارد که سبک بازی خود را بر این اساس تغییر بدهد یا نه، زندگی دیویس با لبران به چه صورت خواهد بود، نیم‌فصل اول حضور دیویس در لس آنجلس به چه صورت بوده است و ایده قهرمانی‌های متعدد لیکرز در سال‌های آینده تا چه اندازه جدی است؟ مدیریت فشاری بازی چگونه انجام خواهد شد؟ رقابت با لس آنجلس کلیپرز به چه صورت پیش خواهد رفت؟ احساس خود دیویس چه است؟ اینها تمام پرسش‌هایی هستند که پاسخ‌شان در آینده دیویس در لیکرز تأثیر خواهند گذاشت. آیا آنتونی دیوس که در ماه ژوئن سال گذشته میلادی در ازای تعداد زیادی از بازیکنان جوان و مستعد و پیک‌های اول سال‌های بعد از نیواورلینز پلیکانز به لس آنجلس لیکرز پیوست، زمانی که انتخاب کاملا با خودش است در این شهر خواهد ماند یا نه؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *