آنتونی دیویس :در زمان و فرصت مناسب خود به بازی در شیکاگو بولز فکر خواهم کرد

همه بازیکنان میل ندارند که در تیم شهر خود بازی کنند. لبران جیمز برای مدتی به کلیولند کاوالیرز بازگشت. کوای لنارد و پال جرج نیز به کالیفرنیای جنوبی بازگشتند. اما تعداد بسیاری از بازیکنان بازگشت به شهر خود را بیشتر از اینکه به چشم یک برکت ببینند، آن را یک لعنت می‌دانند. آنتونی دیویس نیز اگر شرایط فراهم شود به شیکاگو بازخواهد گشت.

نظر آنتونی دیویس در خصوص بازگشت به خانه و بازی در تیم شهرش

بازیکن باید خود را همیشه در هنگام تعطیلی لیگ آماده نگه دارد و طوری بازی کند که همه همکلاسی‌های دوران دبیرستانش برای دیدن بازی‌های او بلیت گرفته و به ورزشگاه بیاید، اگر اینگونه پیش برود مدت‌ها طول خواهد کشید که مجبور به بازگشت به تیم شهر خود شوید. یک بازیکن مجبور است تا برای بازگشت به خانه تحمل بسیاری از مسائل را داشته باشد. حال این سوال را می‌خواهیم مطرح کنیم که آیا آنتونی دیویس به شیاگو بازخواهد گشت تا بولز را رهبری کند؟

او هنوز به این موضوع فکر نکرده است. دیویس درباره این سوال به کی سی جانسون، خبرنگار شیکاگو تریبون گفت:

شیکاگو شهر من است. اگر فرصتش پیش بیاید و در زمان مناسب خودش باشد، حتماً روی این گزینه فکر خواهم کرد.

آنتونی دیویس

جمله آنتونی دیویس به این معنا نیست که تابستان فصل بعد این امر رخ خواهد داد. از نظر فنی او فصل بعد یک بازیکن آزاد است، اما با اطمینان بالایی می‌توان گفت که وی با لس آنجلس لیکرز قرارداد خود را تمدید خواهد کرد. آنتونی دیویس به لس آنجس آمده تا عنوان قهرمانی را بدست آورد و بزرگترین برند در بسکتبال را به خود اختصاص دهد و نام خود را در میان مشاهیر این رشته ببیند (ویلت، کریم، شک). بعد از یک فصل نظر او عوض نخواهد شد.

آیا او می‌تواند در شیکاگو به دوران حرفه‌ای بازیگری‌اش پایان دهد؟ می‌توان مورد مشابه استفن کری با شارلوت بابکتس را مثال زد، اما مدت‌ها زمان می‌برد تا دیویس به سن بازنشستگی نزدیک شود و نمی‌توان این مورد را پیش‌بینی کرد. اما دیویس راه بازگشت را به روی خود نبسته است. شاید یک روز هواداران شیکاگو بولز خبر بسیار خوبی را بشنوند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *